Vem är det som skriver bakom skärmen?

Vad är det här för blogg? Det kan jag förstå att du undrar. Eftersom en "blogg" är egentligen där man skriver om sig själv,och sitt egna liv.
Men denna blogg är en stor skillnad från andras. Det är bara jag som har kontrollen av tangentbordet, fast jag skriver inte om mitt liv utan det här är som min lilla "kollage/insprations bok". Om ni fattar?
Det kommer bli personliga val vad som ska stå på bloggen men det handlar om något helt annat än mitt liv.
Men vem är jag? Eftersom jag valt att hålla mitt namn offentligt så det enda jag skulle kunna dela med mig av är: En glad tjej, på 14 härliga år, lever i det lilla sverige och är insprationsgalen! Ni kanske är nyfikna på hur jag ser ut osv.osv.. men det vore egentligen bara tråkigt? Tänk er istället att jag är en elefant,ketchup flaska eller ja vad ni vill rättare sakt! Selina är bara en offentlig blogg som jag har kontot till och skriver vad jag tycker,vill, inspereras av och mycket mer.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0