Välkommen till selina.blogg.se!

Vad kul att just du kikade in här, och jag hoppas självklart att det är inte sista gången vi får just ditt avtryck kvar. Den här bloggen vänder sig, framför allt, till oss modefantaster,fotofreaks,pysselgalna,läs slukare och ja många fler! Bloggen är ingen personlig blogg utan mer en blogg för alla, mer öppen. Och ni undrar nu säkert varför adressen blev namnet Selina? Jo, egentligen finns det ingen bra förklaring på det för varken jag heter det eller vet någon som heter det. Utan det är bara ett vackert namn som pryder bloggens titel.
Uppdateringen på bloggen är kanske inte den bästa alltid, men då jag själv får tid och känner att det här måste jag få sprida vidare till er kära läsare så dyker inlägg upp då och då! Nej, nu måste jag sluta skriva och fixa lite innehåll på bloggen till er! Hoppas ni går ifrån här med ett leende på läpparna och förhopningsvis en ny liten baktanke! Puss. ♥

PS. Design, kontakt och övrig info kommer upp på bloggen om en snar framtid! Håll utkik!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0