MÅNADENS BLOGG (DEL 2)

Månadens blogg (MARS) ger Selina ut till denna vackra norska tjej, Ulrikke Lund! Egentligen, förstår jag inte så mycket vad hon skriver för något (Eftersom det är på norska) men ÄNDÅ är hennes blogg otroligt inspererande och intressant att klicka sig in på. Och då är det ingen dålig blogg kan jag säga. Jag bara älskar hennes stil dessutom, hon är den första tjejen som vågar sig på att prova något nytt medans dom andra i modevärlden bara klär sig efter det som är "hett" just nu. Hon är liksom den allra senaste. Så en stor feedback tillbaka till denna tjej! Klicka dig in på denna blogg så lovar jag dig att du kommer åtminstånde gå tillbaka med en ny modeinspration!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0