Sommaren är kort..

Hej på er kära läsare! Har ni haft en bra sommar? Eller, nu ska vi inte vara envisa för sommaren är ju faktiskt inte slut än! Vi har sommarmånaden Augusti också kvar! Jag själv har haft en kanon sommar (Bortsett från det sura svenska vädret som varit). Jag har tagit ledigt från bloggen också, men tittat in då och då för att skriva ett litet kort gott inlägg och tittat till er läsare!
Iallafall så kommer det nog bli fler inlägg sen när sommar(lovet) är slut. Då får vi packa ner våra shorts, sommarklänningar, bikinis, solglasögon och strandhattar längst in i garderoben (IGEN). Det kommer kännas surt men vi får ändå blicka våra ögon framått till hösten 2012 som börjar närma sig. Jag vet inte om det bara jag i detta land som har då och då i sommar faktiskt längtat till hösten! Det brukar sällan hända förrut för mig faktiskt.
Men då det är en regnig och mulen dag känner man faktiskt att det lika gärna kunde vara en mysig höstdag istället.
På hösten känns det som man inte har den här "hettsen" som brukar komma upp på sommaren, då man måste göra allting, hinna med allting, njuta av sommaren emellan, men ändå få saker gjorda & klara. Tiden räcker aldrig till på sommaren känns det som! Alla människor ska kunna vara nöjda med vad dom har gjort i sommar, man ska kunna svara med en perfekt mening som svar när frågan "Vad har du gjort i sommar?" kommer upp. Då ska man låta som man hunnit gjort miljoner saker och njutit mer än någon annan. 
Pust, typiskt oss svenskar.. eller hur?
Hur som hellst, VAD och HUR mycket ni än har gjort i sommar är jag ganska säker på att den har varit perfekt sommar fast ni kanske inte har varit på 39 utlandsresor, ätit 37 568 stycken jordgubbar, cyklat sönder cykeln, fiskat upp gammelgäddan,  blivit brunare än Björn Ranelid, och ja, you name it! Det viktigaste av allt är att njuta utan den där sommarhettsen!
 
Forsätt njut av sommaren som är kvar, kram! ♥
 
It's MagicYou are beautifulGood Things Come In Time†
War is overTumblrLovePeaceMusicGood Things Come In Time


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0