Årets sumnering av Big Brother 2012!



Nu är det några månader sen vi fick se det sista avsnittet av Big Brother och glädjas åt årets BB-vinnare Hanna J.
Själv tycker jag att Big Brother 2012 har varit ganska okej, rolig, intressant, mycket bråk och blandade deltagare men jag gillar det! Det ska hända lite saker i huset. Även fast jag gillar förra säsongen (Big Brother 2011) mycket bättre, då folket i huset kändes mer mognare i jämfört med årets.
Jag ger årets säsong 3,5/5 stjärnor!  

Och när årets Big Brother började skrev jag faktiskt ett inlägg om just vad jag tyckte om deltagarna och min uppfattning av dom första veckan i huset. Därför tycker jag det är lite kul att jämföra vad jag tycker om dom nu efter att ha sett en hel säsong av dom flesta i Big Brother!
(Vobban, Hanna P och Jennifer är inte med pga dom kom några veckor senare och skrev inte min uppfattning av dom då första veckan, Och Rodney för han också kom med senare )

MIN FÖRSTA UPPFATTNING AV DELTAGARNA FÖRSTA VECKAN I HUSET!:
Amandus: + Skön kille och ser bra ut - Kan ibland bli lite långtråkig att kolla på.
Sipan: + Cool,rolig och säger vad han tycker - Kan ibland framstå som barnslig.
Annica: + Fin tjej, vänn till alla och syns alltid - Borde komma närmare någon kille i huset!
Hanna W: + Gör extra bra tv,rolig och en sådan man hat-älskar - Provicerar för mycket ibland.
Hanna J: + Bjuder på sig själv och är snäll mot alla - Kan ibland vara tråkig och ointressant.
Tenny: + Kul kille och kanske är årets gurkan? - Skulle inte skada om han såg bra ut.
Jessica: + Skapar aldrig någon pinsamtystnad - Babblar för mycket skit och är mest bara dryg.
Jimmy: + Ser okej ut och kul kille - Kan ibland bli bortglömd som synd är.
Kija: + Energifylld tjej som alltid har något bus - Kan ibland bli lite för mycket.
Marcel: + Bjuder på sig själv,rolig och säger vad han tycker - Har lite för stor käft ibland.
Hanna R: + Skapar bra diskutioner,rolig - Diskuterar för mycket och släpper aldrig loss.
Joe: + En älskvärd kille,är sig själv och kul - Lite känslig och för mycket i vissa tillfällen.
Camilla: + Smart och snygg tjej,festlig och charmig - Kan ibland uppfattas som "plastig-barbie".
Lars: + Är sig själv och kul kille - Sticker inte ut så mycket som andra deltagare gör synd nog.
Marcello: + Super snygg hunk och kul - Blir för blyg ibland och släpper sällan loss!

MIN UPPFATTNING NU EFTER SÄSONGEN AV DELTAGARNA I HUSET!:
Amandus: + Snygg, Smart - Soffpotatis, Kan vara lite för "Ego trippad" ibland.
Sipan: + Är oftast glad - Barsnlig, omogen och gett ett dåligt intryck i huvudtaget den här säsongen.
Annica: + Fin, Rolig, Passar med dom flesta- Gnällig, Barnslig,förstår ibland inte sitt eget bästa.
Hanna W: + Gör bra tv, favoriten av säsongen, rolig + Kan verkas lite för proviccerande ibland.
Hanna J: + Alltid positiv,hjälpsam & glad - Städar lite övedrivet mycket,pratar för mycket och lite för öppet om sina barn.
Tenny: + Rolig och bjuder på sig själv - Klagar oftast på sjukdomar han har, hanterar inte alkohol så bra och kan skapa konflikter på fyllor.
Jessica: + Snäll och glad - Babblade på för mycket, tur att man slapp henne ganska snabbt!
Jimmy: + Rolig, står för vad han tycker, vet vad tittarna vill ha - Kan verka som lite "stureplans" snubbe ibland.
Kija: + Glad och hade/gav mest energi i huset + Kan bli för "mammig" ibland.
Marcel: + Kul kille, Skapar Intressanta disskutioner - För stor käft och kan inte hantera den så bra.
Hanna R: + Kul tjej som borde varit inne längre i huset! - Kan bli jobbig i vissa disskutioner.
Joe: + Är sig själv, Rolig, 100% Norrland! - Lite överkänslig, snurrig och klarar ibland inte av konfonteringar från andra deltagare.
Camilla: + Mogen och fin tjej, Rolig och kan vara med alla - Soffpotatis, Släppte för lite loss.
Lars: + Rolig och busig, kul att se på då inget händer i huset - Kan vara lite "off" ibland.
Marcello: + Snygg, Busig, Charmig - Oschysst och onödiga kommentarer till Annica, Osäker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0