Tja kompisar!

10 Maj 2012: Tja kompisar! Jag är väldigt ledsen över att bloggen har fått lida väldigt länge just nu. Men har många förklaringar till varför bloggen har blivit stillastående, jag lovar. Iallafall - Så hur är det med er Selina läsare? Ni kanske redan har smakat på årets glass, känt den första sommarvärmen, planerat en språkresa, börjat träna inför Beach 2012, beställt din studentmössa, köpt en bikini, känt att skoldagarna börjat gå mot sitt slut, Iallafall vad ni än har gjort hoppas vi att ni mått/mår bra!
Jag själv har för första gången solat i bikini, och börjat träna inför årets beach! (Föresten, få tal om träning tänkte jag visa er våra bästa tips för att få din drömkropp inför sommaren på NOLL TID!)
Jag själv kan erkänna att träning har jag varit väldigt dålig på, och liksom skjutit upp det. För vem bryr sig om man äter en B&J liksom? -Jo din kropp bryr sig. Det finns väldigt mycket skräpmat man egentligen skulle kunna skippa för framför allt att må bättre. Men nu har jag äntligen hittat en perfekt träning/diet som jag lovar ger skillnad! Hur som helst ska jag försöka få igång bloggen lite igen, ha det bäst hörrni! Puss ♥

Sommarkänsla med en grym remix av Aviciis Levels!

P.S. I lOvE U gUySP.S. I lOvE U gUySLikes | Tumblr
if you seek style.ariana mazzeiA photo is worth 1000 words, a smile is worth more
''eu nunca disse que iria ser a pessoa certa pra vc ♪''CLAP YOUR HANDSDuvar Fotoğrafları


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0