COME BACK!

HEJ ALLIHOP! Länge se man sågs, eller hur? Jag har nämligen tagit en lång paus från selina.blogg.se, främst för att det är sommarlov och man vill bara ta vara på tiden och för att jag har knappt haft tid för att få inspration och skriva nya inlägg. Det är grymt tråkigt att det har blivit så, men tyvär fanns det ingen annan lösning så det fick bli att bloggen får lida ett par månader...  - Men nu! Ska jag försöka göra en comeback med bloggen! Det kanske inte blir uppdatering på högsta grad, men jag ska försöka göra ett par inlägg per vecka! Låter nice va?
Jag förstår om vi har tappat hälften av våra läsare, men jag ska försöka göra allt för att få tillbaka dom (eller nya läsare)? Hoppas att ni iallafall har haft en bra tid/lite av sommarn medans bloggen har varit på standby.
Nu hoppas jag att ni kikar in här då och då! Förresten! Glöm inte att tipsa oss om inspration,kläder,filmer,hemsidor,youtubeklipp osv.. tipsa oss om vad som hellst! Vi läser alla mail vi får in till oss och gör allt för att uppfylla ditt tips på bloggen. Maila oss här [email protected]!

Håll ögonen öppna, snart kommer det trilla in nya inlägg på bloggen i sommar!

Google Bilder-resultat for http://fast-images.picyou.com/images/11nhjM/11nhjM.jpgsummer | TumblrAllons-y
♥Alex Zolotykhwelcome to wonderland



Kommentarer
william

fina bilder:D

2012-07-05 @ 13:52:19
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0