MÅNADENS BLOGG (DEL 3)

Hej allihopa! Tyckte det var länge sen vi körde en Månadens blogg, så tycker det var dags nu att göra någonting åt det. Denna Juli månad så tipsar jag starkt om bloggen "ByFanny". Den här fina tjejen har en unik stil. tar grymt fina och utvalda bilder, skriver superbra och enkla läsvärda texter. En grymt bra blogg alltså!
Jag har följt & läst hennes blogg väldigt länge nu, i ungefär 7 månader och jag tröttnar aldrig! Varenda gång jag går in på bloggen får jag som en insprationsbomb, hennes bilder & texter är så finslipade på något sätt. Tycker den är mycket värd att gå in och kika på! Så ta er tid och kolla på Fannys blogg! -------->  LÄNK!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0