VI STÄNGER NER BLOGGEN.

Känner mig lite trött på det här nu faktiskt. Vet inte vad jag ska ta mig till, har inte tiden eller lusten att sitta och göra inlägg här på dagarna. Speciellt när ni läsare inte visar att ni finns typ. Det här är jättetråkigt, och det tycker ni som följt bloggen säkert också. Men tyvär finns det ett slut ibland, och det här är Selina.blogg.se's slut.
Vi kommer stänga ner bloggen - För gott. Vem vet, kanske gör vi en comeback en vacker dag, men som det ser ut nu så kommer bloggen stängas ner föralltid. Sorry, kompisar. Hoppas ni hittar en annan blogg ni får inspration ifrån, jag lovar er att ni kommer finna minst lika bra bloggar. Jag och min kompis har inte tid till den här bloggen för att det ska funka för oss och er läsare att hålla oss aktiva. Vi föredrar nu att inte vara en BLOGGARE utan en LÄSARE istället. Vi vill bara säga ett STORT TACK till er som följt bloggen så länge trots våra brister/torka på bloggen har ni alltid hängt er kvar!! Ni betyder ♥♥♥ 
 
SELINA IS OUT. ///
BAMSEKRAMAR OCH BLÖTA KYSSAR FRÅN OSS!
* My World *Freckles* My World *Álbum sin títuloLipstick Stains♥
 
 
 
VILL DU INTE ATT BLOGGEN SKA STÄNGAS NER? -Maila/Kommentera till oss om VARFÖR du så gärna vill att bloggen ska hänga kvar! Ju fler vi ser som bryr sig och vill att bloggen ska forsätta kanske vi får aptiten igen och börjar sätta igång bloggen!
 
Facebook
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0