Hej igen!


En liten uppdatering från mig själv och bloggen! - Bloggens viloläge har varit på länge nu som ni kanske märkt. Eftersom det inte är lov längre så har jag själv haft fullt upp med massor annat,skolan,plugg,uppbokade datum osv. Det finns många förklaringar kan jag lova. Men jag tänkte kika in lite här iallafall minst 1 gång den här veckan! Tänkte få ihop ett/eller två inlägg idag kväll.
Det har ju hänt ganska mycket, både i "IRL" och Big Brother Huset! Ni kommer få en fet uppdatering om hur dom senaste 2 veckorna har varit! Låter lugnt va? Nej, nu måste jag sätta igång med det jobbet! Tillsdess får ni ha det great. P&K /
 

Google Αποτελέσματα Eικόνων για http://pull.imgfave.netdna-cdn.com/image_cache/1276643075469215.jpegMusic*time is all I need.. by *Deeevilish on deviantARTand miles to go before i sleep...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0