Det senaste från huset! v.13




Här kommer lite uppdates från Big Brother. Eftersom bloggen har varit på lågvarv ett tag har det hänt mycket i huset! Bl.a att Hanna R är ute i huset, Annica är omtyckt i danmark och att huset har fått 3 nya deltagare!

Söndagsfinalen bjöd på en hel del härliga klipp från förra veckans vikinga tema. Men också många inslag där diskutioner och bråk ingår. Gry var som förra veckan sur på deltagarnas beteende. Och därför blev Marcell (Påhopp mot Hanna J och inblandad i andra bråk) och Hanna R (Dålig stil mot deltagarna i huset bl.a Joe) autonominerade till finalen. Rodney blev också nominerad. Senare på kvällen stog det klart att yttligare en tjej måste gå ut ur Big Brother. Jag själv, var faktiskt lite besviken på beskedet för Hanna R diggar jag stort även fast hon är sådär onödigt dryg ibland. Och att det är bara 3 tjejer kvar i huset bland dom 8 killarna.

Därför förstog jag verkligen varför Big Brother skickade in 3 kandidater där två var tjejer. Jag har följt lite avsnitt och klipp från huset dom här senaste dagarna och deltagarna verkar vara helt okej. Jag gillar att Jennifer har skapat lite romans i huset med Marcell så vi slipper lida medans Annica är borta från Marcello.
Och sen när vi äntligen inte behöver blanda ihop alla Hann:or i huset så kom det ju tyvär in en till med samma namn. Men det var ju bra att det var en tjej iallafall! Även fast man inte sett Hanna P så mycket i rampljuset än så tror jag hon döljer något för tittarna som kan ge bra tv faktiskt. Vad det är vet jag inte men något kul är det med henne iallafall. Sen har vi ju Gurkan- den andre som kommit in i huset. Bobban Larsson. Han verkar ju rätt kul kanske lite blyg såhär ibörjan men hans personlighet dyker säkert upp närsomhellst framöver.

Okej nog om påfyllningen med deltagare i huset. Låt oss prata om den kidnappade Annica!
Man har ju märkt den tomma luckan i BB gänget dagarna hon har varit borta. Det saknas verkligen någon person. Jag kom plötsligt tänka på att Annica vart ju kidnappad till Danmark! Så var det ju!
Men vad skulle hon egentligen göra där..? Den frågan ställde jag själv och gav mig uppgiften att kolla det.
Och först nu fattade jag att våran Annica har ju faktiskt hamnat i Big Brother Danmarks hus. Efter några klipp och videos tittande fick jag den uppfattningen att hon är väldigt omtyckt av Big Brother danmark. Men hon själv längtar stenhårt tillbaka till det gamla gänget. Tycker lite synd om henne som inte fick ta förväl av Hanna R. Hon vet ju inte än att hon har lämnat huset. Plus, undra hur hennes reaktion kommer vara på dom nya deltagarna? Det kommer bli grymt spännande att se. Men när hon kommer tillbaks är ännu helt oklart.

Denna veckans tema är Rockabilly, och årets låt ska skapas av gänget. Av inte mindre än charmörerna i Top Cats. Dom som kommer vara med och göra låten är Hanna J,Rodney och Bobban.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0