BB-Special: Störningsmomentet Marcell!



Denna veckans tema för Big Brother gänget kommer vara Vikinga veckan. En hel del slit,svett och vikingavrål kommer vi få se i rutan. Men också en del kommentarer från nuvarande sura-Marcell som sårar folk i huset.
Har sett en del klipp om Marcells konflikter med deltagarna i huset och jag har ändrat min uppfatning helt om träslöjds läraren. Just nu framstår han faktiskt som en nolla, nästan värre än barnungen Sipan. Senaste från huset så gick han på Hanna J med dumma ord. T.ex "Du tillför inget i huset", "Det enda du gör är att städa" och "Du är aldrig social med deltagarna i huset utan bara sitter tyst för dig själv hela tiden."
Visst, jag kan hålla med han till fullo att hon är riktigt tråkig och jag tycker hon borde åkt istället för Kija som var mer aktiv i huset. Men hur kan man säga så till någon? Man kan göra det på ett helt annat sätt än att smälla på massa ord. Från vecka 1 fick vi se hans första dumma kommentar (Som jag själv trodde var den sista) om att han påstod att hon, Hanna J är en man. Och nu har droppen gått.
Marcell kanske syns mycket mycket mer än Hanna J men den mesta tiden av när man ser han i huset är han sur och allmänt barnslig/dryg. Från första början gillade jag honom men mer och mer tycker jag han har dom mest onödigaste kommentarerna i huset och därför tycker jag han ska bli en av dom nominerade till veckan.

RÖSTA! VAD TYCKER DU OM MARCELLS BETEENDE?

create free polls | comment on this



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0